Ford Kuga 2012 Ford Kuga 2012

Ford Kuga 2012

Ford Kuga. Дизель only

Розповісти друзям:

Свого часу, а було це більше року тому - в лютому 2013 року, InfoCar.ua першим познайомився з другим поколінням кросовера Ford Kuga. Тоді нам дістався автомобіль з бензиновим двигуном EcoBoost з першої, можна сказати, пілотної партії. З тих пір багато води витекло, багато чого змінилося і на автомобільному ринку. Зокрема, нові збори й мита зробили ввезення бензинових моделей менш вигідним, ніж дизельних. Тому від поставок перших імпортер вирішив відмовитися. Так що, перефразовуючи засновника компанії Ford, зараз ви можете купити Kuga з будь-яким двигуном, за умови, що він буде дизельним. Ми ж вирішили з'ясувати, наскільки хороша версія цього кросовера на важкому паливі, а заразом й провести з автомобілем побільше часу.

За традицією нам дісталася максимальна комплектація Titanium, але в тандемі з дизелем на 140 сил, в той час як пакетна пропозиція (та, що пропонується в салонах) доступна виключно з потужнішим варіантом на 163 сили. В обох випадках коробка передач буде автоматична з двома зчепленнями - PowerShift.

Трохи історії…

Ford Kuga є європейською версією моделі Escape або Maverick, які дебютували на ринках Північної Америки та Канади ще на початку 2000-х років. Там вони складали конкуренцію невеликим SUV від Toyota і Honda, в той час, як на ринку Європи цю нішу "блакитному овалу" закрити було нічим. Тому було вирішено налагодити випуск компактного кросовера, який би повністю відповідав запитам європейців. До Escape/Maverick, що мали рамну конструкцію і бензинові мотори з хорошим апетитом, прив'язуватися не стали, а розробили автомобіль з чистого аркуша.

Рецепт використовували перевірений. Вже існуючу платформу С1, на якій побудований в тому числі і легковий Focus, "накрили" новим оригінальним кузовом. Двигуни і коробки передач взяли готові, що вже використовуються на інших моделях. Назвали новий кросовер Kuga, та й запустили в продаж по всій Європі у 2008 році - наздоганяти конкурентів. Непогано була зустрінута модель і в Україні, особливо з турбованим 2.5-літровим двигуном! Динаміка - ураган, керованість - легкова, витрата палива ... чимала! Але кого це хвилювало в докризові часи?

Правда досить скоро з'ясувалося, що салон досить тісний (особливо задній ряд), багажник невеликий, та й дизайн салону не завадило б підправити. Так і назрів серйозний рестайлінг, якого Kuga зазнала в 2013 році.

Зовнішній вигляд


Найбільше змін внесли в зовнішність. По суті, модель отримала повністю новий кузов, змонтований на оновленій платформі. У підсумку колісна база залишилася такою ж (2690 мм), а довжина, ширина і висота змінилися. Кросовер став нижче (-7 мм) і трішечки вужче (-3 мм), зате загальна довжина збільшилася аж на 81 мм, що дозволило переступити позначку в 4.5 метра (4524 мм). Забігаючи наперед скажу, що левова частка прибавки пішла на збільшення багажника.

Таким чином, дизайнерам вдалося домогтися більш пропорційною зовнішності, особливо при погляді в профіль. До того ж , Kuga стала солідніше, крупніше. У ній вже немає колишньої спортивності, та мені новий дизайн подобається більше. Від дутих форм дизайнери намагалися позбутися, залишивши водночас характерну лінію бічного скління, виштамповки на капоті і звужені грати радіатора. А на навколишній світ Kuga дивиться вже не здивовано, а трохи примружено. Бампер перегукується з дизайном Focus, тільки протитуманки набагато більше, щоб візуально розвантажити масивну нижню частину. До речі, покажчики поворотів знаходяться з ними в одному блоці і я не думаю, що це саме вірне рішення. Невже дизайнери перемогли інженерів?

Ззаду двері багажника вдало обіграли з бампером, зробивши їх більше і тим самим значно зменшивши вантажну висоту. Стали довшими і двері, які тепер прикривають поріг і сприяють чистоті штанів при посадці.

За традицією низ кузова захищено чорним пластиком - його тут навіть більше, ніж у попередника. Спереду і ззаду декоративні сріблясті накладки внизу бамперів, але ніякого силового навантаження вони не несуть. Ну і як завершальний акорд - дві роздільні вихлопні труби.


Зазначу, що відтепер Kuga є глобальною моделлю і продається як в Європі, так і в Америці. Збірка для Старого Світу налагоджена на заводі фірми в Іспанії, а для заокеанських ринків - в США.

У салоні

Кінетичний дизайн всередині нової Kuga проявляє себе у всій красі! Геть плоскі панелі і дизайн "під лінійку" - хай живе фірмовий фордовський стиль з його рельєфністю. Самі матеріали стали на порядок якіснішими - пластик м'який, а масивні сріблясті вставки поступилися місцем більш акуратним чорним і графітовим. Практично відразу виникло відчуття дежавю, яке швидко знайшло своє логічне підтвердження. Передня панель тут абсолютно така сама, як і в протестованому нами раніше компактвені Ford C-Max. Відповідно, достоїнства і недоліки, які ми розписували, ті ж самі. А ось сидіння інші. Вони не тільки мають більш дорогу комбіновану оббивку, але і відмінний профіль. Запас по регулюванню рульової колонки і сидіння більш ніж достатній, так що рослим водіям можна не турбуватися. А ось на пасажирському місці посадка апріорі висока, і понизити її змоги немає.


Відчуття за кермом як в мінівені. Круто нахилене скло і торпедо, що тягнеться за ним, висока стеля... І все б добре, якби не масивні передні стійки, що стають більшими внизу. Допоміжних трикутних віконець в них немає, тому в деяких ракурсах "сліпа зона" виходить дуже значною. Ще й з двірниками вирішили виявити оригінальність - вони тут працюють по "розкривній" схемі.

При проектуванні заднього ряду сидінь, а я певен, що фордівські інженери поламали голову, щоб комфортніше розмістити пасажирів, недоліки першого покоління повністю виправили. На гальорці стало просторіше і значно збільшився простір для ніг. Спинка регулюється за кутом нахилу і може приймати положення для більш невимушеної посадки. Але повної гармонії, тим не менш, не вийшло. Тонка подушка сидінь виявилася твердою, що в далекій дорозі буде незручним. Та й посадка-висадка не дуже сподобалася - дверний отвір завузький. Але справедливості заради зазначу, що другий ряд відчутно краще, ніж у попередника.


До послуг пасажирів кишені в спинках передніх сидінь і дверях, невеликий "похідний" підлокітник з парою підстаканників, що займають майже все місце, пара повітроводів і опціонна розетка на 230 Вольт. Ще одна опція, доступна для всіх пасажирів в салоні - панорамний дах зі зсувною секцією. Прикривається вона шторкою з електроприводом (раніше була механічна) і виглядає дуже здорово. Та й можливість відкрити та/або зрушити досить широкий люк в передній її частині радує.


Багажник

Як я згадав, об'єм багажного відділення збільшили майже на сто літрів - з 360 до 456! Це дозволяє Kuga нарешті встати в один ряд за цим параметром зі своїми головними конкурентами. Полегшено і доступ до вантажів. Завантажувальна висота стала набагато меншою, а от поріг, утворений бампером, досить значний.

І найголовніше! П'яті двері вміють відкриватися і навіть закриватися за помахом ноги - достатньо лише провести нею під заднім бампером - і кришка приходить до руху. Функція ця дуже зручна, коли обидві руки зайняті пакетами із супермаркету або іншого поклажею. Як і належить, інші чотири двері при відкриванні лише багажника залишаються закритими. Якщо ж руки не зайняті, то обтяжувати себе грюканням кришкою також не варто - досить просто натиснути на кнопку. Але навіть для комплектації Titanium це опція.


Задні сидіння складаються тільки з салону важелем, розташованим внизу сидіння, що не зовсім зручно. У складеному стані утворюється невелика сходинка. Враховуючи низьку підлогу, порадувала наявність докатки у підпіллі.

Драйв

Добре б почати зі змін у техніці, та тільки змін цих майже немає. Дизельний двигун Duratorq з турбіною та інтеркулером, як і раніше, видає або 140, або 163 кінські сили, незмінна для нього і коробка передач - 6-ступінчастий робот PowerShift з двома зчепленнями.

Ходова також без радикальних змін: стійки Мак- Ферсона попереду і підвіска позаду. Але всі деталі були переглянуті і перероблені. Тут інші важелі, більші втулки і більший стабілізатор, а в цілому налаштування націлені на кращу керованість.


Єдиний вузол, що піддався повній заміні - це система повного приводу. Haldex4 поступився місцем багатодисковій муфті власної розробки Ford. Такий 4х4 вже випробуваний на деяких інших кроссоверах Ford і може похвалитися не тільки швидкістю спрацювання, але й превентивністю включення. Для цього комп'ютер постійно аналізує інформацію з ряду датчиків і на підставі цих даних приймає рішення про перекидання моменту на задні колеса. Само собою, що відбувається це все за лічені мілісекунди. Причому тяга перерозподіляється не тільки на бездоріжжі, але й на твердому покритті, в залежності від ситуації.

Перше, що насторожило мене в тестовій Kuga - значний пробіг, як для демонстраційного авто. Майже 25000 "бойових" кілометрів, кожен з яких сміливо можна прирівняти до двох, а то і трьох кілометрів при звичайній експлуатації. На салоні це не позначилося, а ось коробці передач схоже дісталося на горіхи. Ще більше випробувало днище автомобіля, якому не раз доводилося вступати в контактну боротьбу з землею, камінням і бозна чим ще. Численні садни, потертості, провислі декоративні кожухи... З іншого боку, при такому невеликому кліренсі подібні наслідки не дивні. Виробником заявлені 190 мм дорожнього просвіту, ми ж наміряли під картером лише 160 мм. Швидше за все, винний в цьому той самий пошарпаний декоративний захист.

Але є в Kuga одна загадка - фронтальний повітрозабірник безпосередньо під переднім бампером. Про його призначення можна загадки загадувати - стільки версій було почуто нами за час тесту. Тепер же настав момент істини - це забір повітря (а в деяких випадках і води - жартую) для охолодження роздатки. Ось так-то!

Але повернемося безпосередньо до драйву. 140-сильний дизель дуже непогано підходить під характер автомобіля в цілому. Його вистачає в самий раз, тим більше тягове зусилля в 320 Номів доступно з найменших оборотів. Ось тільки Kuga норовить здаватися могутніше - з підвищеною чуйністю реагує на роботу "газом", бадьоро зривається зі світлофорів і напористо розганяється в зоні середніх обертів. Саме тому ми спочатку подумали, що під капотом тут всі 163 конячки. Але як тільки захочете поїхати "на всі гроші", тут з'ясується, що запалу у кросовера не так вже й багато. Але якщо взяти за основу, що більшу частину часу будеш їздити навіть не розмірено , а "звичайно", то браку динаміки не відчуєш.

Робота коробки передач на тестовій машині мене насторожила, при перемиканнях частенько були помітні ривки, а загальний характер роботи був налаштований ніби під "спортивну" їзду. Тому для підстраховки я відправився до найближчого дилера Ford, щоб прокотитися на новенькій машині. Мої сумніви підтвердилися. Новий PowerShift працює м'яко, плавно, передачі підбирає адекватно ритму руху. Ось тільки перестраховується, і якщо прислухатися, момент перемикань відчутний. Спортивний режим здатний підлити трохи олії у вогонь, роблячи Kuga більш живою. Відмінний варіант, якщо в місті треба швиденько проскочити з точки А в точку В. А от від ручного режиму пуття мало. Його перемиканням завідує перекидна клавіша на самому важелі коробки, що змушує тримати праву руку там, а не на кермі. Та й незвично якось. Загалом, простіше перемкнутися в спортивний режим і не мучитися.

Осаджувати автомобіль з високих швидкостей покликані дискові гальма всіх чотирьох коліс. Працюють вони впевнено, без характерних особливостей. Тільки сама педаль гальма потребує звикання, тому як тиснути її потрібно не від себе, а вниз.

Контрольний розгін до сотні приніс Kuga позитивні бонуси - кращий результат склав 11.3 секунди , у той час як в характеристиках заявлена ??цифра 11 секунд. А ось витрата пального у нас вийшла значно вище обіцяного виробником. На трасі вдалося опуститися до 9 літрів , а в місті ця цифра коливалася в районі 10-11 літрів на кожну сотню кілометрів. Як досягти в міському ритмі заявлених 7.4 я собі не дуже уявляю. Додам, що завдяки зручній подачі інформації на екрані борт-компьютера, можна одночасно відстежувати середню витрату, запас ходу, пройдену відстань і миттєву витрату палива.

Удосконалена підвіска стала дещо м'якішою, вона краще протистоїть на нерівностях і стиках, а на великих вибоїнах може і труснути. Але навіть в таких випадках робить це максимально тихо, не докучаючи водієві і пасажирам сильними поштовхами. Хороша Kuga і у віражах! У повороті тримається чіпко і дугу прописує передбачувано. Тут, до речі, позначається непомітна робота повного приводу, а точніше його електронної складової Curve Control. Вона допомагає побороти недостатню обертальність і немов заправляє кросовер у поворот. Гра моментом відбувається і при розгоні, коли задні колеса отримують більше тяги, аж до розподілу її порівну. І все ж, якщо порівняти з першим поколінням, спорту тепер стало менше.

Ну а на бездоріжжі Ford Kuga не сильний боєць. По легкому проїде, але в будь-який серйозний бруд на ньому потикатися явно не варто. І кліренс малий, і трансмісія простенька ( все віддано на відкуп електроніці) і ходи підвісок не для глибоких ям. Втім, Kuga завжди був городянином, як і багато його прямих конкурентів. Що ж, давайте робити висновки...

Підводимо підсумки

На мій погляд оновлення пішло Ford Kuga тільки на користь. Конструктори немов врахували всі недоліки і все те, що не подобалося клієнтам, і виправили це за один раз. У підсумку Kuga не тільки покращилась і отримала ряд конкурентних переваг, а й стала виглядати набагато свіжіше. Але й ціни будуть дещо вищі, ніж у конкурентів, за винятком Volkswagen Tiguan. Давайте порахуємо.

На сьогодні у дилерів ще залишилися автомобілі 2013 року, і це дає можливість придбати їх з непоганою знижкою. Стартова ціна на Kuga в Україні становить 31.700$ за комплектацію Trend ECO. Але це якщо ви готові заощадити на повному приводі і АКПП (звідси і приставка у назві). Повний привід, хоч і на "механіці", обійдеться вже в 35.900$, а якщо вибрати версію з "автоматом" PowerShift, то ціна складе 37.900$. Все це для рівня оснащення Trend і дизеля на 140 сил. Більш потужний, на 163 коня, доступний тільки для комплектації Titanium, тільки з повним приводом, і тільки з АКПП PowerShift за 42.700$.

Зазначу, що різниця між оснащенням Trend Eco і Trend невелика - додається лише підігрів сидінь і USB роз'єм для магнітоли. А ось Titanium вже на порядок крутіший. Тут і безключовой доступ, і підігрів лобового скла, і датчики дощу і світла, і бі-ксенон, і комбінована обивка сидінь, і магнітола Sony на 9 динаміків.

Але все це для авто 2013 року. Якщо брати рік 2014, то тут буде дещо інший розклад по комплектаціям, і, звичайно ж, більш високі ціни. Базова комплектація Ambiente тут бідніша, ніж Trend ECO 2013, але зате доступна і з автоматом, і з повним приводом. Вилка цін від 36.500$ до 42.40$. У комплектації Trend "набір" трансмісій і типів приводу такий же, як і у Ambiente, але оснащення вже помітно краще. Ціни від 39.800$ до 45.600$. І для Ambiente і для Trend доступний тільки 140-сильний дизель. І, нарешті, гарно оснащений Titanium потягне майже на 51.000$.

А кого з конкурентів оберете Ви? Клікніть на авто, яке обрали, та дізнайтесь його рейтинг!
Nissan X-TrailNissan X-Trailнема ціниVolkswagen TiguanVolkswagen Tiguanнема ціниRenault KoleosRenault Koleosнема ціниMazda CX-5Mazda CX-5нема ціниHonda CR-VHonda CR-Vнема ціни
Toyota RAV4Toyota RAV4нема ціниSubaru ForesterSubaru Foresterнема ціниFord KugaFord Kugaнема ціниHyundai ix35Hyundai ix35 (Tucson ix)нема ціни

Оскільки Kuga у нас дизельна, то буде логічним порівняти її з дизельними ж конкурентами. Головний суперник - Toyota RAV4 - пропонується з дизелем 2.2 (150 к.с.) і тільки з повним приводом. Коробка - "автомат", лише для базової версії йде "механіка". Залежно від рівня оснащення, а їх може бути чотири, ціна коливається від 34.600$ до 43.120$. Ще один японець, Nissan X-Trail, хоч і доживає свої останні місяці (вже дебютувало наступне покоління), все ж непогано продається. Його дволітровий дизель розвиває 150 конячок, а привід для нього може бути тільки повним. Ціна від 33.800$ до 41.300$. Його французький побратим Renault Koleos (кросовери побудовані на одній платформі і мають схожу техніку) з дизельним двигуном (2.0, 173 к.с.) доступний тільки в одній комплектації і тільки з АКПП за ціною 37.100$. Європеєць Volkswagen Tiguan також немолодий, але може похвалитися широкою лінійкою комплектацій і великим вибором опцій. Але і ціна від 41.200$. Зовсім недавно з'явилася на українському ринку і дизельна Mazda CX-5. Силовий агрегат Skyactive на 2.2 літра видає пристойні 175 сил. Коробка передач тільки автоматична, а привід тільки повний. Ціна від 39.960$ до 44.200$. На цьому тлі японські опоненти Honda CR-V і Subaru Forester виглядають відстаючими, оскільки з дизельними двигунами у нас не пропонуються.

15 травня 2014 года. , InfoCar.ua

Обсуждение тест-драйва Kuga

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
GT_KIEV  

инфокар стал указывать цены авто в долларах, чтобы "мозг не закипел" от цен в гривнах. По Куге - какой смысл этого дизеля, если реальный расход по городу 10-11 литров??

+7-7ВІДПОВІСТИ  
Андрей L  

Думаю, что после обкатки расход топлива в городе приблизится к 8-8,5 л., а за городом 6-6,5 л./100 км.

+1-5ВІДПОВІСТИ  
GT_KIEV  

ну не знаю, не знаю. На этом тестовом авто пробег уже 25000 км, а расход большой, как для дизеля

+3-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4
Gannibal Lector  

Очень присматривался, но: - размеры с тигуаном практически идентичны; - эргономика спортивной тесной машины - однозначно не впечатлила; - высокая цена и обслуживание (как признались на СТО, самое дорогое в классе, поскольку запчасти меняются блоками из-за их размещения);

+5-2ВІДПОВІСТИ  
Oleksandr Lukashchuk  

"Стиль тексту" - 5++!! Дякую!

+10-3ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

Спасибо!

+5-5ВІДПОВІСТИ  
Денис Пирський  

Велике дякую за українську мову. Тест на 5+

+10-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Pluto73  

В статье цена мазды от 39, в голосовалке от 29-ти тысяч енотов. И где правда?

ВІДПОВІСТИ  
Vlad Mtsh  

А правда такова, что в голосовалке идет минимальная цена на модель в принципе, а в тексте указана стартовая цена на дизельную версию. p.s. цены пересчитывались по курсу 11.5

-5ВІДПОВІСТИ  
sportbeck  

Если не брать в расчет вид топлива ( это на любителя ), то Форик 2-литра турбо обставит всех конкурентов по всем дисциплинам! Имею ввиду все авто в топовых комплектациях, хотя она и стоит немного дороже всех своих представленных конкурентов! А если выбирать из дизелей, то я предпочелбы Мазду СХ-5!!

+3-5ВІДПОВІСТИ  
sportbeck  

и вообще огромное спасибо всему коллективу ИНФОКАРА! Молодцы ребята, вы умеете подымать настроение всем автолюбителям нашей страны!

+5ВІДПОВІСТИ  
lurker4eg  

Итого: динамика не ахти, расход великоват, оффроудом и не пахнет. Как по мне непонятная модель

+4ВІДПОВІСТИ  
Zdenek  

Спасибо за качественно изложенный материал!!! У Влада очень хорошо получается вмещать в короткие фразы максимум информации! P.S. Смотрите, не загордитесь...

+3ВІДПОВІСТИ  
Raven  

Цікавий огляд, дякую.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Вставлю своих 5 копеек по поводу клиренса. Я понимаю что время "рамников" прошло и 220-230 клиренса для вызда на легкий пикник не нужен. Но ребята, зачем же тогда называть такой автомобиль кроссовером. Помню когда появились первые паркетники (CRV и RAV) был где то 200 мм. Ну ладно забрали раму - економия топлива управляемость лучше, електроника сяки-таки помогает на офф роуде...потом клиренс стал 180...все стали отмечать что маловато(особенно для Украины), но терпимо....а в последние 2-3 года вообще нонсенс - 160-165 мм(новый CRV, Куга, Пыжики всякие). Зачем называть автомобиль кроссовером если клиренс 160 это меньше чем у ВАЗ 21014-21015 (165) - при норм загрузке не к каждом бардюру подъедешь; говорят, универсал повыш проходимости...давайте честно - кроссоверам по багажнику к универсалам далеко, значит не универсал. Полный привод, который лишь формально полный - попробуйте заехать в село к родителям под небольшую горку по расскишей полевой дороге (побуксовал немного и уже перегрев муфты, а толку нет). Не универсал, не внедорожник, не легковик - а стоит на 5-8 тыс баков дороже, скажем универсала. Я не претендую на роль знактока...но мой друг поступил разумно...смотрел смтрел на РАВ 4, точнее на его выхлопную трубу которая угрожающе выступает сзади под днищем, взял свои 25 кусков и купил новую Октавию, а через месяц еще и Ниву 1999 года в норм состоянии. Вопрос риторичесский

+8-1ВІДПОВІСТИ  
lukamel  

Отчасти с вами согласен. В нынешних реалиях многие ссылаются на то, что уже не так важна проходимость, а как безопасность и типа "кроссоверы" при ДТП больше защищают чем обычные седаны.

ВІДПОВІСТИ  
Rommel  

Конешно безопасность важна...но платить сверху в среднем 7-8 тыс дол за эту безопасноть готов не каждый....авария может быть, а может и не быть за время владения авто....а расход на покупку авто как я писал 6-8 тыс дол сверху надо сразу плюс расходники (большие колеса , аккумулятор и расход топлива). Конешно не все кроссоверы такие "внедорожние" но....как я писал вопрос риторичесский. Например покажите мне "внедорожность " Пежо 3008 в сравнение с 308....алюиминий на бамперах....ах да 1,5 или 2 см клиренса...на наших дорогах это очень существенно

+1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
technoman  

Внешне мне больше нравится предыдущая модель Куга. Передняя часть - фары, решетки воздухозаборников, противотуманки - вот всё в целом как то приятней и солидней на предыдущей Куге. Задние фары мне так же больше нравится на предыдущей Куге. Конечно очень большой плюс- увеличенный багажник - это да. Не нравятся бирюзовые стрелочки на приборах и мелкие-микроскопические кнопочки на магнитоле. А что это за кнопочки такой хитрой формы возле аварийки - тонюсенькие зато загнутые.

+6-7ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Да, ещё легкосплавные диски. На предыдущей Куге мне больше нравятся - они такие добротные массивные солидные и стильные. Тоненькие спицы на легкосплавах на кроссовере как по мне так выглядят не очень.

+5-5ВІДПОВІСТИ  
technoman  

Кстати это пример ситуации, когда благодаря новой модели, предыдущая модель остается актуальной.

+5-4ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація