Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
26.05.2022р. став щасливим власником даного авто. Покупка авто планувалася ще з кінця минулого року. Розглядалися крім Куги, Nissan Qashqai, Mazda CX5, KIA Sportage, Skoda Karoq.
Фаворитом був все таки Ford, хоча також подобалась дуже і Mazda, щоправда на момент вибору нова CX5 ще не доїхала в автосалони. З переваг Mazda, як для мене, була виключно якість салону. З недоліків - дещо скучнуватий 2.0 літровий двигун (2.5 задорого для мене в співставних комплектаціях, тому не розглядав). Sportage новий також не доїхав до нас. З реальних наявних конкурентів залишалися тільки Nissan та Karoq. Недолік (в моєму випадку) - Karoq - занадто олдскульний, з переваг - гарний економічний двигун. В салонах залишились одиниці. Qashqai - дещо менший як по салону так і по багажнику від всіх інших вище перерахованих авто. З переваг Qashqai - найнафаршированіша у всіх відношеннях в порівнянні з іншими (асистенти, безпека, якість салону).
Стосовно придбаного авто - дуже задоволений, нарікань немає, але і розповідати багато не можу, так як автомобіль виправдав всі очікування від нього. Головна перевага обраного авто - налаштування підвіски і керма, задоволення від водіння. Гарна досить шумка, в салоні тихо.
Пробіг на момент написання відгуку - 1000 км. В режимі «eco» дуже спокійна і плавна робота за'язки двигун/АКПП, в даному режимі відкатав 800 км, відчутно адаптувалась АКПП. Зараз їжджю в режимі «normal» - ще АКПП адаптується під мій стиль їзди. Двигун досить жвавий. Помітний приплиив тяги десь з 2000 обертів.
По витраті палива - важко сказати. Весь пробіг пока по місту. З кліматом, короткі поїздки по 7-12 км на день - до 11 л/100 км. І мій стиль їзди важко назвати спокійним.
Після більш тривалої експлуатації - відпишусь в коментарях чи оновлю відгук.
Плюсы автомобиля:Збалансованість підвіски і керма, а відтак - чудова керованість. Великий багажник.
Минусы автомобиля:Легка вібрація від двигуна на холостому ходу при увімкненій передачі АКПП. Для людей зросту більше за 1.75 м - короткувата подушка сидіння.
Совет покупателю:Якщови знаєте, що саме ви хочете від авто, то з впевненістю купуйте. Дане авто вас не розчарує.
Новый Форд Куга третий может выдать аж 252 кроссоверные л.с. Достаточно ли это, для царствования на всех дорогах? Ford Kuga должен продолжить успех первых двух поколений, проданных в Европе тиражом более миллиона. А сможет ли?