Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Kuga 2021 года


Автомобиль: Ford Kuga 2021 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3200 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - Titanuim
Автор: Mik (Украина, Киев)   30.08.2021
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 7.7 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Купив виключно тому, що Кодіак треба було чекати 4 місяці, а Рав4 і Тігуан - п'ять. Вибирали паркетник серед усього що було на ринку (Honda CRV, Mitsubishi Outlender, Citroen C5 AirCross, Toyota RAV4, VW Tiguan, Nissan XTrail). Американця хотів пригнати, але вони якраз в ціні пішли вгору і стали неадекватними.

Потім просто випадково зайшов у салон Форд і купив 1.5 бензин Ecoboost Titanium 8AT

Поки що 1 місяць експлуатації і 3200 км дорогами України та Європи.

Плюсы автомобиля: Двигун 182 кс Євро5 задовольняє будь які потреби. 4 людини + повний багажник взагалі не проблема. Економічність. При повній загрузці чисто по трасі (з них півдороги 130 км на круїзі) витрати бензину 7.1 л\100 км. Салон помітно більший порівняно з попередньою Кугою. Ну в принципі це зовсім інші машина. Рулиться в місті як Фокус, чітко і прогнозовано. Відносно м'яка, кліренс достатній. Зовнішній шум гарно поглинається, власний йде переважно від коліс і не непружує. Нова цифрова панель дуже доречна, перед очима назви пісень, дозволена швилкість, круіз дані і т.і. Реально неочікувано корисний бонус. Зовнішність та загальні аргономіка прекрасні. Модель 2019 року. Нова, а не пережовування старих як у інших брендів.

Минусы автомобиля: (Головний) Сидіння!!! Це повний провал форда, принаймні для таких як я, 100кг+-. Не знаю як точно пояснити проблему. Вони просажуються після довгої дороги. І ти починаєш сідницями відчувати конфігурацію сидіння, що воно складається з неподвижної частини а потім пружинної. Ззаду ще тупіше, там пружинної частини немає, але є якийсь дивний виступ по центру сидіння заднього лівого пасажира. Причому це незрозуміло на тестдрайві, але прекрасно відчувається за 5 годин сидіння в дорозі. (Ще не зрозумів чи важливий) Надто чутливий руль по трасі. Коли їдеш по прямій ще норм, а при незначному повороті дороги (яких повно на автобанах в Європі) ти наче постійно підрулюєш. Кажуть до цього звикаєш, але я ось поки не звик. (неважливий) Неможливість сконфігурувати машину. Наприклад у тітаніумі все прекрасно, крім автоматичного закривання та розкривання багажника. Докупити неможливо, беріть люкс (+107 тис грн). Відкриваю руками).

Совет покупателю: Нормально, можна брати.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

я когда в салоне кугу новую увидел тоже офигел с сидений, внешне красивая,технологичная, ценник 40К , менеджер поет о том что куга вышла в новую лигу и этим обусловлена цена, я открываю дверь... и вижу эти бомж сидушки тряпочные с регулировкой наклона колесиком(хуже не придумаешь) ... спрашиваю у него что это за новая лига такая? чемпионат области среди аматоров? он опускает глаза - ну типа нормальных пока не привозят... ок, так а за что 40К? кросс с 1,5 , передний привод, с тряпочными сидушниями(оказывается и не удобными еще)... в этой лиге как бы уже играют 2литровыми моторами и сидениями с памятью... и дешевле.

+9ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Shep, Ну за 40 я б її і не розглядав. Ця версія зі скидкою 30К+-. Дизель 1,5 2020 року ще мінус 1К.
Але більшість того з чим ми її порівнювали, було не краще. Скрізь де ціна менше 40-ки, дешевий пластик, тріпки і дууууже зрідка електричне регулювання сидінь. Я вже про пам'ять сидінь не кажу.

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Mik00, ну в той же час коли я побачив цю кугу у сусідньому салоні стояв 3008 в алюрі , де вже круті комбіновані сидіння с пам'яттю , а ще там 2.0 дизель з 8ст айсіном та приємні матеріали та дизайн салону, і він тоді коштував 32 та за 1к$ можна було додати пакет безпеки з адаптивним круізом... а за 37 все gt-pack де є все , не знаю як їде нова куга , але 3008 в ходу мені сподобався , а мені мало які кооссовери окрім німців подобаються. за 40 вже можна непоганого кодіака зібрати , але ж нажаль автор його не схотів чекати ((

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Slavik0080  

Знакомый такой тестировал,рассматривал к покупке,на трассе при 130км/ч расход был в районе 8,5л,с его слов,без загрузки.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Slavik0080, тестирував наскільки довго? Тут, нагадаю, 3 циліндровий турбований двигун. І у мене суто по трасі дійсно 7,1л/100км за 2800 км однієї поїздки. Там ще є дизеля, припускаю вони ще економічніші.

+2ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Уточнення по витратах у місті. По заторам останніх двох днів 31,08-01,09 близько 10 л/100 км. У нормальному міському режимі (без заторів) - близько 8 л.

+2ОТВЕТИТЬ  
slavski  

Mik00, хотілось би запитати, як веде себе цей мотор по легкому бездоріжжі влітку, коли обороти є, а швидкості нема, бо по інформаціі в інеті, ці мотори бояться перегріву.

+1ОТВЕТИТЬ  
trix1985  

У мене куга 19 року дизель 1.5л , встиг купити за $22к в 2020. Досягав середніх витрат 5.5л, а так 6л. В новій кугі є такий же дизель 1.5л , але ціна впала замало ще. Я думаю що за декілька років ціни впадуть , бо Україні прийдеться прийняти стандарти і правила ЕС.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Kuga: Ford Kuga: третий достаточно ли силен для царства?
Ford Kuga: третий достаточно ли силен для царства?

Новый Форд Куга третий может выдать аж 252 кроссоверные л.с. Достаточно ли это, для царствования на всех дорогах? Ford Kuga должен продолжить успех первых двух поколений, проданных в Европе тиражом более миллиона. А сможет ли?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Flex  2019 Ford Flex 19.700$ 2019 64.000 км
Ford Fusion 2013 Ford Fusion 11.900$ 2013 192.000 км
смотреть все
объявления