Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Kuga 2021 года


Автомобиль: Ford Kuga 2021 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3200 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - Titanuim
Автор: Mik (Украина, Киев)   30.08.2021
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 7.7 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Купив виключно тому, що Кодіак треба було чекати 4 місяці, а Рав4 і Тігуан - п'ять. Вибирали паркетник серед усього що було на ринку (Honda CRV, Mitsubishi Outlender, Citroen C5 AirCross, Toyota RAV4, VW Tiguan, Nissan XTrail). Американця хотів пригнати, але вони якраз в ціні пішли вгору і стали неадекватними.

Потім просто випадково зайшов у салон Форд і купив 1.5 бензин Ecoboost Titanium 8AT

Поки що 1 місяць експлуатації і 3200 км дорогами України та Європи.

Плюсы автомобиля: Двигун 182 кс Євро5 задовольняє будь які потреби. 4 людини + повний багажник взагалі не проблема. Економічність. При повній загрузці чисто по трасі (з них півдороги 130 км на круїзі) витрати бензину 7.1 л\100 км. Салон помітно більший порівняно з попередньою Кугою. Ну в принципі це зовсім інші машина. Рулиться в місті як Фокус, чітко і прогнозовано. Відносно м'яка, кліренс достатній. Зовнішній шум гарно поглинається, власний йде переважно від коліс і не непружує. Нова цифрова панель дуже доречна, перед очима назви пісень, дозволена швилкість, круіз дані і т.і. Реально неочікувано корисний бонус. Зовнішність та загальні аргономіка прекрасні. Модель 2019 року. Нова, а не пережовування старих як у інших брендів.

Минусы автомобиля: (Головний) Сидіння!!! Це повний провал форда, принаймні для таких як я, 100кг+-. Не знаю як точно пояснити проблему. Вони просажуються після довгої дороги. І ти починаєш сідницями відчувати конфігурацію сидіння, що воно складається з неподвижної частини а потім пружинної. Ззаду ще тупіше, там пружинної частини немає, але є якийсь дивний виступ по центру сидіння заднього лівого пасажира. Причому це незрозуміло на тестдрайві, але прекрасно відчувається за 5 годин сидіння в дорозі. (Ще не зрозумів чи важливий) Надто чутливий руль по трасі. Коли їдеш по прямій ще норм, а при незначному повороті дороги (яких повно на автобанах в Європі) ти наче постійно підрулюєш. Кажуть до цього звикаєш, але я ось поки не звик. (неважливий) Неможливість сконфігурувати машину. Наприклад у тітаніумі все прекрасно, крім автоматичного закривання та розкривання багажника. Докупити неможливо, беріть люкс (+107 тис грн). Відкриваю руками).

Совет покупателю: Нормально, можна брати.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

я когда в салоне кугу новую увидел тоже офигел с сидений, внешне красивая,технологичная, ценник 40К , менеджер поет о том что куга вышла в новую лигу и этим обусловлена цена, я открываю дверь... и вижу эти бомж сидушки тряпочные с регулировкой наклона колесиком(хуже не придумаешь) ... спрашиваю у него что это за новая лига такая? чемпионат области среди аматоров? он опускает глаза - ну типа нормальных пока не привозят... ок, так а за что 40К? кросс с 1,5 , передний привод, с тряпочными сидушниями(оказывается и не удобными еще)... в этой лиге как бы уже играют 2литровыми моторами и сидениями с памятью... и дешевле.

+9ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Shep, Ну за 40 я б її і не розглядав. Ця версія зі скидкою 30К+-. Дизель 1,5 2020 року ще мінус 1К.
Але більшість того з чим ми її порівнювали, було не краще. Скрізь де ціна менше 40-ки, дешевий пластик, тріпки і дууууже зрідка електричне регулювання сидінь. Я вже про пам'ять сидінь не кажу.

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Mik00, ну в той же час коли я побачив цю кугу у сусідньому салоні стояв 3008 в алюрі , де вже круті комбіновані сидіння с пам'яттю , а ще там 2.0 дизель з 8ст айсіном та приємні матеріали та дизайн салону, і він тоді коштував 32 та за 1к$ можна було додати пакет безпеки з адаптивним круізом... а за 37 все gt-pack де є все , не знаю як їде нова куга , але 3008 в ходу мені сподобався , а мені мало які кооссовери окрім німців подобаються. за 40 вже можна непоганого кодіака зібрати , але ж нажаль автор його не схотів чекати ((

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
Slavik0080  

Знакомый такой тестировал,рассматривал к покупке,на трассе при 130км/ч расход был в районе 8,5л,с его слов,без загрузки.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Slavik0080, тестирував наскільки довго? Тут, нагадаю, 3 циліндровий турбований двигун. І у мене суто по трасі дійсно 7,1л/100км за 2800 км однієї поїздки. Там ще є дизеля, припускаю вони ще економічніші.

+2ОТВЕТИТЬ  
Mik00  

Уточнення по витратах у місті. По заторам останніх двох днів 31,08-01,09 близько 10 л/100 км. У нормальному міському режимі (без заторів) - близько 8 л.

+2ОТВЕТИТЬ  
slavski  

Mik00, хотілось би запитати, як веде себе цей мотор по легкому бездоріжжі влітку, коли обороти є, а швидкості нема, бо по інформаціі в інеті, ці мотори бояться перегріву.

+1ОТВЕТИТЬ  
trix1985  

У мене куга 19 року дизель 1.5л , встиг купити за $22к в 2020. Досягав середніх витрат 5.5л, а так 6л. В новій кугі є такий же дизель 1.5л , але ціна впала замало ще. Я думаю що за декілька років ціни впадуть , бо Україні прийдеться прийняти стандарти і правила ЕС.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Kuga: 225 «лошадей» и расход 1,2 л на 100 км. Это не шутка?!
225 «лошадей» и расход 1,2 л на 100 км. Это не шутка?!

Новое, третье по счету поколение кроссовера Ford Kuga в гибридном исполнении может похвастать аж 225 л.с.. Достаточно ли этого для привлечения аудитории? Сможет ли новинка повторить успех первых двух поколений, проданных в Европе тиражом более миллиона?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Kuga

Ford Kuga 2019 Ford Kuga 19.000$ 2019 103.000 км
Ford Kuga 2019 Ford Kuga 19.000$ 2019 103.000 км
смотреть все
объявления