Модельный ряд Ford

Отзыв о Ford Kuga 2019 года


Автомобиль: Ford Kuga 2019 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.5 turbo дизель, комплектация - Titanium
Автор: Дмитрий (Украина, Каменец-Подольский)   14.09.2021
Расход в городе: 7.9 л/100км, по трассе: 5.4 л/100км, средний: 7.1 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

До Куги їздив на європейці Ford Fusion - надійна конячка, але жорстка, не надто прудка і для сім’ї з дітьми вже замала. Куга впала в око ще з першого покоління, однак тоді ще здавалася недосяжною мрією, але ціна та умови по кредиту на фініші продажів цього покоління зробили свою справу :)

Проблема вибору в цілому гостро не стояла, основним критерієм були достатні габарити, кліренс, автомат, нормальний двигун та підвіска, мультимедіа, клімат, наявність опцій типу підігріву сидінь, керма, лобового (ніколи не забуду як цієї зими зранку півгодини відчищав сантиметровий шар льоду). В салон по суті приїхав лише для того, щоб проїхатися та впевнитися, що нічого не відлякає в останній момент. З конкурентів насправді нікого особливо не розглядав, по більшості пройшовся по відгуках та подивився тести. Корейця, а тим більше китайця просто не хотілося. Японці були або дорожчі, або в бідніших комплектаціях, або нижче класом та менші за розмірами. Базовий RAV4 по опціях був ніякий, а у схожій комплектації - на $5 тис. дорожче, та й навколо їх зараз - як гною :) Серед французів - 2008 менший по габаритах і на бензині, 3008 - інший прайс. Поряд були салони Renault та VW. Kadjar непоганий, але дорожчий на кілька тис. $ та ззаду все ж таки балка. Duster - хіба що як робоча конячка на фірму або поліцаїв катати :), усе якесь дубове та архаїчне, широченний поріг, через який треба перекидати ногу - посидів 10 секунд, вийшов і не озирався. VW Tiguan - гарно, але надто дорого, T-Roc - теж трохи дорожче, до того ж місця всередні мало, матеріали віддають дешевизною, особливо позаду.

Брав 1.5 дизель, передній привід, переплачувати $5 тис. лише за 2.0 та повний привід сенсу не бачив. За такі бабки на фініші покоління можна було б вже комплектацію Lux пропонувати... Там, де в основному їжджу, за стільки років у 99% випадків вистачало і переднього приводу. Коробка Powershift в принципі не лякала, більшість негативу стосується дорестайла, а пробіги у мене близько 10 тис./рік - при нормальній експлуатації ресурсу цілком вистачить. Запчастин достатньо, навіть є альтернативні варіанти вирішення типових проблем. Ціна ТО-3, звісно, кусається, але тут розумієш, на що йдеш, тоді як інші виробники скромно замовчують необхідність та вартість заміни масла в АКПП.

По купівлі. Салон давав бонусів на 10 тис. грн. - набрав бризковики, гумові килимки, захист двигуна, тонування трьох задніх дверей. Довелося доплатити ще 3700 грн. Якби знав, що оригінальні килимки такі коротенькі, то точно б не брав. Як наслідок, купив собі потім ворсові Seintex - задоволений повністю. Також поставив оригінальну камеру заднього виду - дорого, 16 тис. грн, але принципово не хотів китайську балалайку, про що не пожалів ні разу.

Кузов. Хороший метал, оцинковка - не якась бляха, яку можна пальцем продавити. Якість ЛФП залишає бажати кращого в плані механічної стійкості - є вже кілька маленьких сколів від камінців - на передній кромці капота, дверках та задньому крилі. Спочатку напрягало, але вже змирився. Можна було б затягувати авто в плівку, але вартість близько $1000 відлякувала, а тепер уже й сенсу немає - можливо колись, якщо з’являться більші сколи, підфарбую по КАСКО і затягну. У сучасних машин ЛФП взагалі паскудні - у знайомого пташки обісрали кашкай, машина простояла так кілька днів - на даху злізла фарба.

Тяга. Автомобіль почав "їхати" десь після 1500 км, коробка теж призвичаїлася до стилю їзди. Існує невеликий, менше 0, 5 сек, затуп на старті, з часом звик. Аналогічно і при прискореннях - авто задумується на хвильку і тоді "пре" - дизель є дизель. Динаміка до 120 км/год взагалі без питань, далі трішки гірше, але в цілому на прямій оперативно розігнатися до 140-150 - не проблема. Швидкість не відчувається - там де раніше їхав 90-100, тепер можу зловити себе вже на 120-130 :)

Керованість та оглядовість. Повністю адекватна, як на мене, руль гарно відчувається, а не такий невагомий, як у тому ж пежо. На нерівностях авто не підскакує, хоча "пральна дошка" трохи передається по кузову. Авто не завалюється в поворотах, однаково гарно веде себе на будь-якій швидкості (Fusion на 140 км/год починав дрібненько "підскакувати"). По оглядовості - напрягає права передня стійка - уже двічі "губив" авто, що рухалося перпендикулярно справа - при певних відносних швидкостях його можна помітити у самий останній момент, особливо якщо те авто маленьке або низеньке. По габаритах - призвичаївся, задні парктроніки та камера заднього виду гарно допомагають. У камери є цікава штука - в меню мультимедіа можна увімкнути затримку і вона буде відключатися лише тоді, як автомобіль набере швидкість близько 10 км/год - дуже зручно, якщо розвертаєшся в якихось виїздах і потім рушаєш вперед, коли авто ще стоїть під кутом і у дзеркала толком не видно, що робиться позаду. Дзеркала - нормальні, зовнішні краї мають трішки інший кут, що дозволяє частково контролювати сліпі зони. З недоліків - під час сильного дощу на швидкості заливає скло бокових вікна і видимість у дзеркалах тоді не фонтан.

Світло. Як на мене - цілком нормальне, хоч і галоген. Якогось дискомфорту при їзді вночі не відчуваю.

Комфорт. Сидіння на рівні, комбінована шкіра - дуже зручно - влітку не пече, взимку не мерзнеш, як на шкірі, але зате обтягнуті шкірою задні спинки гарно витираються вологою ганчіркою від слідів дитячих капців :) Підтримка поясниці - річ хороша, але трохи не вистачає можливості нахилу самої сідушки під п’ятою точкою. Інколи буває проблема вмоститися зручно при їзді на далекі відстані - чомусь зручно робиться аж після першої сотні км. В довгій дорозі трішки затерпають м’язи ніг, певно тому, що автомат - не працюєш газом і зчепленням, ніякої розминки немає. Кермо зручне, гарно регулюється, але хотілося би більший виліт. Клімат - адекватний та зручний, не знаю, кому там не подобалися кнопки за важелем КПП, але під час руху, коли важіль в положенні D доступ до управління кліматом цілком нормальний. Підігрів сидінь та керма - супер. Підігрів лобового - маст хев, ніколи не забуду як півгодини зранку відшкрябував сантиметровий шар льоду після нічного дощика і вітру на старому фьюжику. Безключовий доступ - дуже зручно, ключик завжди лежить у сумці, відкриваєш двері, просунувши руку в ручку, закриваєш легким дотиком - хоч ліктем, хоч пальцем - немає ніяких проблем закрити машину, коли руки зайняті.

Шуми. Сама шумоізоляція дуже достойна, з вулиці почуєте хіба що вітер на 120+ км/год або камінчики з під коліс в арках. З недоліків - на нерівностях поскрипує козирок мультимедіа та пластик центральної консолі, причому не завжди. Пластик кришки багажника з одного боку не пристає щільно, але якогось шуму не чути. Ще торохтіла приблуда на кришці багажника, яка закриває щілину між кришкою багажника та закритою шторкою - зняв і кинув у підвал, якоїсь практичної цінності та фігня не має. Інколи на холостих при натиснутій педалі гальма відчувається вібрація, ніби щось входить у резонанс (почалося десь на 5000 км, на їзду не впливає). На ТО-1 буду насідати на дилера, нехай щось роблять із цими дрібничками.

Мультимедіа. Був Sync 3 версії 3.3, нещодавно оновив до 3.4. Покращилася робота з Android Auto - тепер майже немає спонтанних вильотів, вказівники навігації з Google Maps тепер дублюються на екранчику панелі приладів (аналогічно вбудованій навігації) - суперова штука. Інколи став підглючувати Bluetooth - починає перериватисяся звук, секунд через 10 може пройти саме або достатньо на телефоні його вкл/викл. В іншому працює без питань.

В цілому можу сказати, що автомобілем задоволений. За свої гроші у порівнянні з конкурентами - дуже достойно. Щоб хотілося виправити - перш за побороти ті незначні скрипи та вібрації в салоні. А додати хотілося б передні парктроніки, бо оригінальної передньої камери, здається, не існує; оригінальний відеореєстратор (300 євро, собака, вартує на офіційних сайтах закордоном) та модем для зв’язку з FordPass (прикольні фішки типу дистанційного запуску двигуна). Звичайно, хотілося б ще "багажник з ноги", але там технічно складно його встановити, та й дуже дорого вийде.

Плюсы автомобиля: - динаміка, керованість, підвіска; - шумоізоляція; - оцинкований метал хорошої товщини, а не консервна бляха; - купа опцій типу підігріву сидінь, керма, лобового, клімат-контроль.

Минусы автомобиля: - періодичні скрипи в центральній консолі та дуже рідко в задній частині авто; - мертва зона за правою стійкою; - механічно слабовате лакофарбове покриття, камінці роблять сколи на раз-два; - сітка підігріву лобового трохи відблискує у світлі зустрічних фар; - в сильний дощ на швидкості заливає скло передніх дверей - як наслідок погано видно у дзеркла; - інколи не вдається зручно вмоститися у водійському сидінні :)

Совет покупателю: Нове є нове, машина варта своїх грошей - конкурентів у конкретно цієї комплектації на фініші продажів просто не було.

Через 11 дней Дмитрий дописал: Оновив Sync до останнього релізу, глюків з Bluetooth тепер майже немає. Радує те, що для оновлень мультимедіа чи карт не треба їздити до дилера - скачав з офіційного сайта по VIN-коду, кинув на флешку, запхав в USB порт і почекав півгодини з працюючим двигуном.

Через 3 мес. и 15 дней Дмитрий дописал: Дрібні сколи на капоті від камінців - якась суцільна біда, і це за 7 тис. км. Нарахував вже штук шість... На попередній машині був по суті один єдиний за 10 років. Певно доведеться підмастити і затягнути у плівку, щоб не так бісило. Так і посприпує пластик навколо екрану мультимедіа, а також інколи на морозі тихенько рипить пластик десь у районі лівої задньої дверки. А ще на холостих, особливо при натиснутій педалі гальма у положенні D, на якійсь певній частоті двигуна щось інколи помітно вібрує десь унизу в передній частині, певно якась залізяка або обшивка, бо від самого двигуна цього звуку не чути зовсім, коли підняти капот. Найцікавіше, що проявляється зрідка і проходить саме по собі так само незрозуміло. На ходові якості ніяк не впливає.

Через 7 мес. и 6 дней Дмитрий дописал: 25.02.2022 пройшов ТО на 9600 км. Встало в 4100 грн. без заміни повітряного фільтра (по регламенту не потрібне). Вібрація, як виявилося, виникала через захист двигуна - трохи відпустився один болт. Сітку центрального динаміка підклеїли якоюсь ізолязією, скрипіти стало відчутно менше, але повністю скрипи на поганій дорозі нікуди не зникли. По сколах фарби - доведеться змиритися, поки що відклав у довгу шухляду, зараз зовсім не до цього. Після ТО трохи впала середня витрата пального до 6,7 л/100км.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Волдемар  

Чудовий відгук!
Видно, що машиною ви задоволені. Хай так буде і далі!

А коли купували авто, дизель не лякав?

Я от, особисто, боюся розглядати дизельні авто через наступні (можливо, надумані) причини:

1) у дизелів з часом забивається якийсь там "сажевий фільтр", і авто може тупо не завестися посеред поля, радісно поінформувавши господаря, що настав час почистити цей фільтр. Я десь читав про таке. Звичайно, то була помилка датчика, але все ж таки лячно після такого. Бо та людина, що про це написала, провела, за її словами, "незабутні" кілька годин посеред поля з малим сином на задньому сидінні, поки до них доїхала допомога (nissan assistant, якщо я не помиляюся).

2) трохи відлякує проблема пошуку АЗС з якісним пальним під час далеких подорожей. Зараз у мене газ, то проблем із заправками немає взагалі - жоден заправник не здатен розбавити газ "віслюковою сечею", тож я не боюся заправлятися навіть у найвіддаленіших селищах. А на дизельний мотор газ вже ніяк не вкорячиш (якщо ти, звісно, при здоровому глузді). Тож ризик натрапити на неякісну солярку буде дуже високим. Не стикалися з такою проблемою?

3) дорогий ремонт дизеля. Щоправда, якщо їздити так, як я - по 10 тис. км. на рік, і продати авто через 4-5 років, то цієї проблеми можна буде уникнути на 99%

4) після купівлі нового авто я б хотів з'їздити до Європи (треба ж врешті решт спробувати безвіз поки його не відмінили). Але ходять чутки, що дизелі знаходяться десь на межі заборони у Європі. Тобто у будь який момент (через рік, два, три) може так статися, що дизельні авто перестануть пускати через кордон якоїсь держави ЄС (чи у якесь конкретне місто). Щоправда, оскільки ви затонували три задні двері, то питання подорожей у Європу для вас, мабуть, не актуальне, тож цей пункт я дописав просто для повноти картини моїх дизель-страхів. Ну і може у когось є більш конкретна інформація про стратегічні плани європейців щодо дизелів - було б чудово її почути.

+2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Волдемар, я думав що такі стереотипи про дизель вже років 10 як мертві)) зараз взагалі не важливо яке паливо, важливо вивчити відгуки про конкретний двигун, тому що у кожної марки є вдалі та невдалі агрегати. Зараз можна і бензиновий атмосферник купити, що до 100тис дубу дасть... і ремонтувати усі сучастні двигуни дорого, не тільки дизель. що до заправок - то дійсно треба заливати краще, що знайдете, але зараз в цьому не має проблеми взагалі.

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Волдемар, не лякав дизель, у крайніх випадках сажевий вирізається, та й усе. При моїх пробігах близько 10 тис в рік, навряд, що до цього дійде. На рахунок далеких подорожей - одного бака вистачає приблизно на 1000 км, спланувати заправку взагалі не проблема. Щодо ремонту - відгуки по двигуну нормальні, це не якийсь супернаворочений твінтурбо чи ще щось, ну а зламатися може будь що, та й їжджу я десь так як ви Двигун Євро-6, на відміну від 2.0 Євро-5, по ідеї з Європою проблем не повинно бути, та й затонував лише задні двері, бо там заборонено тонування саме передніх дверей.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Олександр Коломійчук  

Гарний відгук! Безпроблемної експлуатації!
Як довго двигун виходить на робочу температуру? Приваблює розхід у дизеля, але авто 90% використовую для коротких поїздок, боюсь що буду весь час "ганяти на холодну", що не є корисно для двигуна. Цікаво почути відповідь! Дякую!

+3ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Олександр Коломійчук, будет на холодную,особенно зимой.иногда доезжал на работу,примерно 7-9км,стрелка даже не подымалась.

ОТВЕТИТЬ  
Олександр Коломійчук  

Slavik0080, дякую за відповідь! Значить дизель не моє... можу за день накатати 50км короткими поїздками по 4-6км.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 7
Бандерівець  

Треба казати правду, різниця між 1,5 і 2,0 на 150 сил дорівнювала 3000 доларів. Ваша коштувала 24 000 доларів, а я взяв 2,0 за 27 000 доларів.

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Бандерівець, и 2,0 с 4*4 это обсолютно другой автомобиль,разница в мощности очень ощутима.

+1ОТВЕТИТЬ  
Бандерівець  

Slavik0080, Я написав . що різниця 3 к а не 5

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 4
Wert  

Що не відгук, так ціла балада))

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, був час, було натхнення) Я автомобілем задоволений. Він, звичайно, не без недоліків, але ідеального за такі гроші не знайти. Наприклад, у товариша новий РАВ4 - за півроку вже дверку в дилера підшумили по гарантії, бо щось торохтіло, і тепер час від часу щось деренчить в районі "планшета".

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Ford Kuga: Ford Kuga. Глубокий рестайлинг
Ford Kuga. Глубокий рестайлинг

Второе поколение кроссовера Ford Kuga появилось в 2013 году, а уже в 2016 модель подверглась рестайлингу, причем довольно серьезному. Но вроде как и до этого Куга была хороша и продавалась весьма неплохо - зачем же понадобилось обновление? Что же, давайте попробуем понять вместе!

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Ford

Ford Kuga 2019 Ford Kuga 19.000$ 2019 103.000 км
Ford Kuga 2019 Ford Kuga 19.000$ 2019 103.000 км
Ford Kuga 2017 Ford Kuga 13.800$ 2017 145.000 км
Ford Focus 2010 Ford Focus 6.700$ 2010 209.000 км
смотреть все
объявления